رویدادها آرشیو خبر ها
اخبار کوتاه یوونتوس

اخبار کوتاه یوونتوس

با وجود اینکه بیشتر بازیکنان یوونتوس در اردوهای تیم ملی برای آمادگی جام جهانی هستند ، اما اخبار مختلف در مورد آن ها همچنان جالب و مورد توجه است .

آندره آ بارتزالی مدافع ارزشمند یوونتوس و آتزوری که دچار مصدومیت شده است در حال سپری کردن مصدومیت خود است . مدیر برنامه های این بازیکن امروز در مورد آخرین وضعیت او گفت " آندره آ بدلیل مصدومیت و التهاب در تاندون کمی دچار مشکل بود ، اما وضعیت او روز به روز بهتر می شود "

با وجود اینکه مدیران یوونتوس پیشنهادهای رسیده برای ویدال و پوگبا را رَد کرده اند و به ماندن بازیکنان موثر خود در خط هافبک اصرار دارند ، اما تیم های مختلف همچنان در حال مذاکره برای خرید این دو بازیکن تعیین کننده هستند .
در همین رابطه گاتزتا دلا اسپورت نوشت که با توجه به پیشنهاد بالایی که برای پوگبا رسیده ، مدیران یوونتوس در انتظار بازگشت ستاره فرانسوی خود از جام جهانی هستند تا تمایل او را برای ماندن در یووه ارزیابی کنند . البته گاتزتا اشاره کرده است که ماروتا هرگز و با هیچ پیشنهادی اجازه خروج ویدال را نخواهد داد .

ایوان زامورانو بازیکن سابق اینتر و رئال مادرید در مصاحبه خود در مورد سفر گذشته خود به مادرید و سوالات ریاست باشگاه رئال مادرید در مورد ویدال گفـت .

" هنگامی که من 6 ماه قبل به مادرید سفر کردم ، پرز سوالات زیادی در مورد ویدال از من پرسید. من گفتم که آرتورو می تواند اینجا بازی کند و سریعاً او را بخدمت بگیرید "

" او بازیکنی فوق العاده است و بخوبی می تواند در رئال بازی کند، اما او در هر باشگاه دیگری در جهان هم می تواند بازی کند "

" برای کسی که موفق به قهرمانی در لیگ دشوار سری آ شده است ، لیگای اسپانیا مطمئناً می تواند جای مناسبی باشد "
«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
سهیل شناس خوش
سهیل شناس خوش«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: